Hemma!

Nu är vi hemma igen och i tisdags kväll fick jag äntligen se lägenheten för första gången! J har sett den innan dels på visningen som jag inte kunde vara med på och sen en gång efter det var klart att vi fick den. Så nu är vi ägare till världens, iallafall i mina ögon, finaste lägenhet! Eller egentligen inte än för vi ska göra om allting men när det väl är gjort så kommer den bli så fin. Lånade hem några tapetkataloger i onsdags så vi får se vad det blir tillslut. Nu ska jag snart gå in till stan och möta upp pappa och komma iväg från renoveringskaoset en stund. Ska passa på att njuta av denna helg för på måndag börjar jag jobba igen och mina 9 lediga dagar gick alldeles för fort! Tänkte lägga upp lite bilder från Turkiet senare men bjuder på en från mobil så länge! Vi hade verkligen en jättemysig semestervecka trots det tråkiga innan vi åkte men vi har försökt njutit så mycket som möjligt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0