Mysig helg

I torsdags efter jobbet åkte jag ut till mamma för att vara med hundarna då hon och David är iväg på semester. Det gick hur bra som helst och i fredags efter jobbet åkte jag med Ellen ut dit igen där min syrra också var. Blev en riktigt klassisk fredag med tacos, rosé och godis från hemmakväll! Jag har kört igång med 5,2 för att se om det är något för mig men tycker ändå att en kväll i veckan får man unna sig! Ellen var även kvar under lördagen så då tog vi en promenad sen lagade vi middag som blev lax med en kall sås som jag svängde ihop och en god sallad. Sen satt vi och pratade i timmar och drack vin och skrattade verkligen en härlig lördag. J hade inkilning med laget och var borta hela lördagen så vi var borta från varandra från torsdag morgon till söndag kväll vilket nog var nödvändigt som träning inför alla bortamatch helger! Blev söndags mys hemma på Dalgatan och det var också alldeles perfekt. Så denna helg har varit den bästa på länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0