Söndag

Så var det söndag igen. Jag har haft en bra helg och än är den inte slut! Var jättetrevlig hos pappa i fredags med god mat, vin och det var så varmt och skönt att vi satt på balkongen hela kvällen. Verkligen härligt! Efter middagen åkte jag och min syrra hem till oss och så sov hon över här. På lördagen var jag och J hos min mormor och morfar och det var så härligt att äntligen få träffa dom! Var alldeles för längesen. Var även en sväng till deras sommarstuga och vilka barndomsminnen jag har därifrån. Så mysigt att få visa J det. Firade även morfar som fyllde år i måndags med blommor choklad och presenter från Turkiet! Jättemysig dag. Var hemma igen vid 21 och då kollade vi bara lite på tv innan vi la oss. Idag är det seriepremiär så om en stund ska jag göra mig redo för att möta upp Elin och sen åka ut till ishallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0