Tisdag

Idag har jag verkligen varit effektiv! Började med att städa köket vilket verkligen behövdes, sedan fortsatte jag med sovrummet och sedan vardagsrummet. Helt klart en bra dag. Nu ska jag snart börja fixa med middag till J som kommer hem sent ikväll och sedan ska jag nog ta och mysa till det med en extra lång dusch och sedan ansiktsmask, hårinpackning och måla naglarna i någon härlig färg. Bara vara inne och mysa medans regnet faller utanför fönstren. Imorgon blir det jobb lång dag 7-17 och sedan hockey då det är derby på bortaplan men i samma stad helt perfekt enligt mig så man ändå hinner träffas en stund på kväll efter matchen! 

Just idag längtar jag tillbaka lite extra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0