Tisdag

Igår ringde dom från mitt gamla jobb och undrade om jag kunde komma och jobba idag. Så idag har jag jobbat från 7-15 och det var så kul! Gud vad jag har saknat det och speciellt alla barnen! Ska även jobba resten av veckan fast på en annan avledning faktiskt den som var min första förra året så det ska bli kul. Efter jobbet bestämde jag mig för att överraska J och göra en god middag med lite vin och sen ost och kex tills efter maten som tack för att han fixat så fint till oss och slitit så mycket. Så jag var in på affären en snabbis och sen var jag och köpte lite vin sen hem och duscha och fixa mig innan jag satte igång. J blev väldigt förvånad när han kom hem och det var ljus tända överallt och mysig musik spelades. Det blev verkligen en lyckad kväll :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0